vendredi 7 octobre 2016

RETOUR DE VACANCES TERUG VAN WEGGEWEEST

De retour de vacances, il y a quelques jours on était en maillot de bain sur la plage sur la côte d'Azur et maintenant .... un petit pull et un feu dans la cheminée s'impose! (mais le soleil continue à briller!)

Pendant mes vacances je n'ai pas fait que bronzer sur la plage. 
Ça fait bizarre, mais j'étais un peu dans les décorations de Noël avec ces petits hiboux.


 Zo lig je te bakken in de zon aan de Franse Rivièra, zo ben je weer thuis en moet je een trui aan en een vuurtje in de haard stoken (maar de zon schijnt nog steeds!)

Ik heb niet alleen maar in de zon gelegen. Beetje vreemd, maar ik heb alvast wat kerstversierinkjes gemaakt... deze leuke uiltjes. 


ça faisait si longtemps que j'avais le patron sur mon ordi, 
que je ne me rappelle même plus d'où je le tiens


Ik heb dit patroontje al zolang op mijn pc staan, 
dat ik niet eens meer weet waar het vandaan komt;


Ne sont ils pas adorables ?
J'en ai fait plein d'autres, dans d'autres couleurs
je vous les montrerais plus tard
Bon weekend!


Zijn ze niet schattig? 
Ik heb er nog een heel stel in andere kleuren gemaakt
die laat ik jullie later zien.
Prettig weekend!

8 commentaires:

Elizabeth a dit…

Je bent er weer! En het is dus nog lekker warm in puntje zuid frankrijk ... Jammer dat het zo ver rijden is :)
Die kleine knutselwerkjes zijn fijn om mee te nemen op vakantie hè...
En voordat je het weet is het kerst hoor!

Groetjes, Elizabeth

Roses pour Toujours a dit…

Lekker Marianne! Ook mijn favoriete plekje. Ik was er ook maar heb je niet gezien helaas.Daar heb he nu lekker tijd voor he? Die uitstapjes bedoel ik. Wat leuk alweer voor Kerst. Origineel zijn je uiltjes.
Groetjes Janny

Wendy Koorevaar a dit…

Ohh wat heerlijk zeg! Geniet er maar lekker van!

Wat een super lief uiltje heb je gemaakt! Je kunt nooit te vroeg beginnen met kerstspulletjes maken toch?

Liefs,
Wendy

Marjan a dit…

Heerlijk dat je zo'n lekker vakantie had. Hier is het weer nu prettig, zonnig en met zo'n bite in de lucht soms, als je begrijpt wat ik bedoel. Crispy air!
ERG leuk zijn jouw handgemaakte uiltjes!! Wat zullen ze lief staan met kerst.
Fijn weekend!

Elizabeth a dit…

de combinatie zon en kerst pakt helemaal niet verkeerd uit.
Leuk zijn ze geworden.
Dank trouwens voor je leuke reactie op de tas. Fijn dat je nog zoveel plezier beleefd aan de tas.
Ik heb zelf ook die tassen in gebruik en ben er blij mee.

Créadenine a dit…

Hello, trop mimi, bonne semaine.

Durvina a dit…

Wat heerlijk genieten van vakantie en bij behorende zon ;)
Je crea knutsels horen wel bij wat kouder weer, ze zijn schattig!

liefs, Durvina

Maia a dit…

Oooo heerlijk dat je nog lekker van de zo'n genoten hebt!
De uiltjes zijn grappig wat een idee om die aan de Franse Rivièra te maken haha.
Groetjes Maia